Montreux

wpis w: podróże | 0

Miałem napisać o tym, że Lozanna została uznana w jakimś rankingu za najlepsze małe miasto do mieszkania na świecie, ale zamiast tego pojechaliśmy do Montreux zobaczyć latającego Mikołaja, i podobnie uczyniło pół Szwajcarii. Kto by pomyślał, że tu jest tyle … Continued

Obrazek: Wyprawa Cyklady 2015 – z dzieckiem

wpis w: obrazki, osobiste, podróże | 0

Parę wniosków z naszej majowej wyprawy jachtowej po Cykladach jachtem Cyclades 50.5. Z trzyletnim dzieckiem. Pomysł pojawił się przypadkiem. Przypasował, jednak mieliśmy sporo obaw związanych z taką imprezą w towarzystwie 3 letniego dziecka. Poniżej zatem zamieszczam parentingowy* wpis dotyczący trzylatka … Continued

TCD 2013: dzień 10

wpis w: moto, osobiste, podróże | 0

Po raptem 1000 km dotarliśmy do ostatniego przystanku. Jeszcze nie w domu, ale już nie za granicą. Jazda autostradami (w przeważającej części) jest jednak mało interesująca, więc nie ma co się specjalnie rozwodzić. No może nad znakami na węgierskich stacjach, … Continued

TCD2013: dzień 7

O ile wcześniej wydawało mi się, żem terminator, tak jeden dzień bez adrenaliny, kierownicy, tylko z kapcia przypomniał mi, że ostatni tydzień był dość szalony. Przysnąłem w kiblu, w jakiejś restauracji umieszczonej w moście Galata. I nawet się wyspałem. Taki … Continued

TCD 2013: dzień 6

wpis w: moto, osobiste, podróże | 2

Poranek w Costa Bulgara był czystą przyjemnością. Śniadanie szwedzki stół, basenik z zimną wodą, Morze Czarne, piekące słońce, pewnie tu wrócimy… Kiedyś… Rozdzieliliśmy się na dwie grupy, ku przyszłości mające się spotkać na granicy. Akurat tak wyszło, że jadąc w … Continued

TCD 2013: dzień 4

wpis w: moto, osobiste, podróże | 0

Dzisiejszy dzień niewątpliwie dał nam w kość. Wczorajsza zmiana planów, skrócenie pobytu w Odessie w zamian za wizytę w Kiszyniowie, w Mołdawii zaowocowała dość ciekawym, jak na obywateli UE rozpieszczonych Schengenem, przekroczeniem granicy ukraińsko-mołdawskiej. Papierologii nie było końca, a wszystko … Continued

Kontynuując przebywanie na stronie, zgadzasz się na użycie plików cookies przez stronę. więcej informacji

Pliki cookie używane przez stronę wykorzystywane są do tworzenia statystyk używania strony. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na ich używanie. Jednocześnie możesz wyłączyć obsługę plików cookies przez przeglądarkę. Nie będzie miało to zasadniczego wpływu na warunki korzystania z serwisu.